Beykoz’dan Bağımlılıkla Mücadelede Güç Birliği! Yeşilay ile Kritik Protokol
Beykoz Belediyesi ile Yeşilay, çocukları ve gençleri bağımlılıklardan korumak amacıyla kapsamlı bir iş birliği protokolüne imza attı. Eğitimden farkındalık çalışmalarına, spor projelerinden rehabilitasyon yönlendirmelerine kadar birçok çalışma ortak yürütülecek.
Beykoz Belediyesi ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti arasında bağımlılıkla mücadelede önemli bir iş birliği protokolü imzalandı. Üç yıl süreyle uygulanacak protokol kapsamında tütün, alkol, madde, kumar ve teknoloji bağımlılıklarına karşı eğitim, farkındalık ve koruyucu çalışmalar hayata geçirilecek.
Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç ile Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel tarafından imzalanan protokol doğrultusunda özellikle çocuklar, gençler ve ailelere yönelik bilinçlendirme programları düzenlenecek. İhtiyaç duyan vatandaşlar ise YEDAM ve Yeşilay Rehabilitasyon Merkezi (REHAB) hizmetlerine yönlendirilecek.
İş birliği kapsamında ilçe genelinde seminerler, kültür-sanat ve spor etkinlikleri, bisiklet turları, spor okulları, sağlıklı yaşam organizasyonları ile öğrencilere yönelik ödüllü projeler gerçekleştirilecek. Belediye çalışanları, esnaf ve öğrencilere yönelik eğitimlerle toplumun her kesiminde bağımlılıkla mücadele bilincinin güçlendirilmesi hedefleniyor.
Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, çocukların ve gençlerin sağlıklı bir geleceğe hazırlanmasının en önemli öncelikleri olduğunu belirterek, "Yeşilay ile birlikte ailelerimizi bilinçlendirecek, çocuklarımızı bağımlılıkların her türüne karşı koruyacak çalışmaları kararlılıkla sürdüreceğiz." dedi.
Üç yıl boyunca yürürlükte kalacak protokol kapsamında Beykoz Belediyesi ile Yeşilay, bağımlılıkla mücadelede örnek olacak projeleri birlikte hayata geçirecek.
- BEYKOZ BELEDİYESİ
- Özlem Vural Gürzel
- gençlik
- Beykoz
- Yeşilay
- Sağlıklı Yaşam
- Mehmet Dinç
- YEDAM
- REHAB
- bağımlılıkla mücadele