Beykoz’dan Dev Tasarruf Hamlesi
Beykoz Belediyesi, araç filosuna kattığı 35 yerli ve milli elektrikli TOGG ile kiralama ve yakıt giderlerinde yıllık yaklaşık 46 milyon TL tasarruf sağlamayı hedefliyor. Araçlar belediyenin öz malı olarak hizmet verecek.
Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarının daha verimli kullanılması ve sürdürülebilir belediyecilik hedefi doğrultusunda araç filosunu 35 yeni TOGG ile güçlendirdi. Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen programla hizmete alınan araçlar, belediyenin öz malı olarak kullanılacak.
Yerli ve milli elektrikli araçların filoya dahil edilmesiyle birlikte yıllık yaklaşık 42 milyon TL araç kiralama maliyeti ile 4 milyon TL yakıt giderinden tasarruf edilmesi planlanıyor. Böylece toplam 46 milyon TL’lik kaynağın doğrudan Beykoz’a hizmet olarak dönmesi hedefleniyor.
Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, yapılan yatırımın yalnızca maliyet avantajı sağlamadığını belirterek, “Bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı. Beykoz’un kaynaklarını yine Beykoz için kullanıyoruz” dedi.
Elektrikli araçlarla karbon salınımının azaltılacağını belirten Gürzel, çevreci ve sürdürülebilir belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini ifade etti.
Filoya katılan TOGG’larla birlikte belediye hizmetlerinde yerli üretim ve milli teknoloji yaklaşımına da destek verilmiş oldu.