Eyüpsultan Meydanı’nda Mehter Coşkusu: Tarihi Marşlar Vatandaşlarla Buluştu

Eyüpsultan Meydanı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Mehter Takımı’nın verdiği konserle tarihi atmosferi yeniden yaşadı. Cuma namazı öncesinde düzenlenen etkinlik, meydanı dolduran vatandaşlar ile yerli ve yabancı ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Eyüpsultan Belediye Başkanı Dr. Mithat Bülent Özmen de vatandaşlarla birlikte konseri takip etti.

21 Haz 2026 - 11:30 YAYINLANMA
26 Haz 2026 - 11:31 GÜNCELLEME

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yarımadadan Tarihi Sesler” konserleri kapsamında sahne alan Mehter Takımı, seslendirdiği marşlarla meydanda tarihi ve manevi atmosfer oluşturdu. Konseri izleyen vatandaşlar hem mehter marşlarına eşlik etti hem de cep telefonlarıyla bu anları kayıt altına aldı.

Eyüpsultan’ın simge noktalarından meydanda gerçekleşen etkinlik, özellikle hafta sonu ziyaretçileri tarafından ilgiyle takip edildi. Tarihi ezgiler eşliğinde gerçekleşen konser, katılımcılara nostalji ve kültürel mirası bir arada yaşatan özel anlar sundu.

Programa katılan Eyüpsultan Belediye Başkanı Dr. Mithat Bülent Özmen, konser sonunda vatandaşlara hitap ederek mehter takımını uzun süredir Eyüpsultan Meydanı’nda görmek istediklerini ifade etti.

Başkan Özmen, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile yapılan görüşmeler sonucunda bu etkinliğin düzenli hale getirildiğini belirterek, “Milli şuurumuzu yansıtan Mehteran Takımı’nı burada dinlemek ve bu atmosferi hemşehrilerimizle paylaşmak önemliydi. Bundan sonra Cuma günleri, 15 günde bir Cuma namazı öncesinde bu meydanda İstanbullularla birlikte mehter konserlerini gerçekleştireceğiz” dedi.

Düzenli olarak yapılması planlanan konserlerle Eyüpsultan Meydanı’nın kültür ve sanat etkinlikleri açısından daha da canlı bir buluşma noktası haline gelmesi hedefleniyor.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: