Kartal Cemevi’nde Birlik Sofrası Kuruldu

İBB Başkan Vekili Nuri Arslan ve Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, Kartal Cemevi’nde düzenlenen Muharrem ayı iftar programında vatandaşlarla aynı sofrada buluştu. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.

24 Haz 2026 - 14:11 YAYINLANMA

Kartal Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Kartal Cemevi’nde düzenlenen iftar programı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programa İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nuri Arslan, Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, CHP İstanbul İl Başkanı Özgür Çelik, CHP Kartal İlçe Başkanı Mert Polat ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Duaların ardından Muharrem oruçları açılırken, programda birlik ve kardeşlik vurgusu öne çıktı.

Nuri Arslan: “Birlikte Aşamayacağımız Zorluk Yok”

İBB Başkan Vekili Nuri Arslan, Muharrem ayının sabrın, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olduğunu belirterek, İstanbul’un yüzyıllardır farklı inanç ve kültürlerin bir arada yaşadığı bir şehir olduğunu söyledi.

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun selamlarını ileten Arslan, “Birlik ve beraberliğimizi koruduğumuz müddetçe aşamayacağımız hiçbir zorluk yoktur. Bugün burada sergilenen dayanışma, kardeşlik duygularımızı daha da güçlendiriyor. Tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diliyorum” dedi.

Gökhan Yüksel: “Farklılıklarımız En Büyük Zenginliğimiz”

Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel ise Muharrem ayının toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli bir dönem olduğunu belirterek, Kartal’da kardeşlik ve huzur iklimini büyütmeye devam edeceklerini ifade etti.

Yüksel, “Farklılıklarımızı zenginlik olarak gören, sevgi, hoşgörü ve dayanışmayı esas alan bir anlayışla çalışıyoruz. Muharrem ayının kentimize, ülkemize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum” diye konuştu.

Kartal Cemevi’nde gerçekleşen program, vatandaşların sohbet ettiği ve dayanışma duygularını paylaştığı sıcak bir atmosferde sona erdi.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: