Pendik’te Aşure Bereketi: 20 Bin Kişiye Muharrem Paylaşımı
Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da vatandaşlarla buluşturdu. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii önünde düzenlenen programda toplam 20 bin kişiye aşure dağıtıldı.
26 Haz 2026 - 17:54
YAYINLANMA
26 Haz 2026 - 17:56
GÜNCELLEME
Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının simgesi olan Muharrem ayı etkinliği, ilçe sakinlerinden yoğun ilgi gördü. Vatandaşlar, Cuma namazı sonrası cami önünde kurulan alanda uzun kuyruklar oluşturarak aşure ikramına katıldı.
Belediye ekipleri tarafından hazırlanan aşureler, özenli sunumlarla vatandaşlara ikram edilirken, etkinlik boyunca birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı.
Etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi Pendik’te hep birlikte yaşatıldı.
- Pendik Belediyesi
- dayanışma
- Pendik
- kardeşlik
- Pendik Çarşı Camii
- Muharrem Ayı
- Aşure İkramı
- Cuma namazı
- 20 bin aşure