Sancaktepe’de Dünya MS Günü İçin Farkındalık Etkinliği

Sancaktepe Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde düzenlenen programda Multipl Skleroz hastalığına dikkat çekilerek erken tanı, tedavi ve toplumsal farkındalığın önemi vurgulandı.

02 Haz 2026 - 12:33 YAYINLANMA
08 Haz 2026 - 06:01 GÜNCELLEME

Sancaktepe Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nöroloji Kliniği, Dünya Multipl Skleroz (MS) Günü dolayısıyla farkındalık etkinliği düzenledi. Programa Başhekim Prof. Dr. Gökhan Yaprak, Nöroloji Klinik Şefi Prof. Dr. Serkan Demir, sağlık çalışanları, MS hastaları ve yakınları katıldı.

Etkinlikte Nöroloji Klinik Şefi Prof. Dr. Serkan Demir, MS hastalığıyla ilgili bilgilendirici bir sunum yaptı. Hastalığın belirtileri, tanı süreci, güncel tedavi yöntemleri ve uzun dönem takip aşamaları hakkında bilgi verildi. Katılımcılar uzmanlara sorular yönelterek merak ettikleri konularda bilgi alma imkânı buldu.

Hastanenin Nöroloji Kliniği tarafından MS hastalarının tanı, tedavi ve takip süreçlerinin multidisipliner yaklaşımla yürütüldüğü belirtildi. Program boyunca MS ile yaşayan bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklara dikkat çekildi; toplumsal farkındalığın artırılması ve hasta–yakınları arasında dayanışmanın güçlendirilmesi amaçlandı.

Etkinlik sonunda dilek balonları gökyüzüne bırakıldı. Hastane yönetimi, MS ile yaşayan bireylerin yanında olmayı sürdüreceklerini ve farkındalık çalışmalarına devam edeceklerini açıkladı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: